Najlepsi pracodawcy

Rozstrzygnięto I edycję konkursu Pracodawca Jutra organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami

Laureatami konkursu zostały przedsiębiorstwa podejmujące inicjatywy employer brandingowe skierowane do uczniów, studentów lub absolwentów, a także prowadzące efektywne działania na rzecz przygotowania młodych osób do wejścia na rynek pracy.


AMG.net, Fakro, Leroy Merlin Polska, LPP, Mazowiecka Spółka Gazownictwa, PGNiG TERMIKA SA, Schenker, Skanska, Techland, UPC – to nagrodzeni Pracodawcy Jutra. – Konkurs Pracodawca Jutra pozwolił nam na wyłonienie i wyróżnienie tych firm, które realizują przemyślane działania na rzecz przygotowania młodych osób do wejścia na rynek pracy.  Przedsięwzięcia te pokazują, jak pomysłowa i różnorodna może być oferta kierowana do młodych osób, a także jak istotny wpływ na edukację zawodową mogą mieć przedsiębiorcy, jeśli tylko tego chcą – mówi Bożena Lublińska-Kasprzak, prezes PARP.Do realizacji takich działań PARP chciałaby szczególnie zachęcić mniejsze firmy, które najbardziej mogą odczuć skutki niżu demograficznego wkraczającego na rynek pracy – zaznacza Lublińska-Kasprzak.

Kapituła konkursu wyróżniła tych pracodawców, którzy realizują długofalowe, dopasowane do potrzeb danej organizacji, przedsięwzięcia o charakterze edukacyjnym. – Laureaci wykazali, że podejmowane przez nich działania zostały przygotowane w sposób przemyślany i kompleksowy, zaś udział w nich faktycznie przyczynia się do zwiększenia wiedzy i umiejętności młodych osób w okr

eślonym obszarze – komentuje Piotr Palikowski, prezes PSZK. – Cieszy nas fakt, iż konkurs spotkał się z tak dużym zainteresowaniem przedsiębiorców, a udział w nim wzięło prawie 80 firm, które mogą pochwalić się działaniami na rzecz zbliżenia biznesu i edukacji. Oznacza to, iż coraz więcej pracodawców docenia wagę działań employer brandingowych, które są najlepszym sposobem walki z problemem braku wykwalifikowanych pracowników – dodaje Palikowski.

Oprócz 10 nagród, w konkursie przyznano dwa wyróżnienia: dla Danone oraz Philips Lightning.

Konkurs Pracodawca Jutra jest częścią projektu systemowego PARP Biznes dla Edukacji realizowanego w partnerstwie z PSZK. Szczegółowe informacje dotyczące projektu oraz konkursu dostępne są na stronie www.biznesdlaedukacji.parp.gov.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

5 × three =

*